2009. október 26., hétfő

2. Fejezet













Emlékek








- Nessi, kérlek, aludj! – kérlelte Jacob a lányomat de ő makacsul ellenállt. Hosszú, bronzvörös haja a derekát verte miközben rázta a fejét.

- Nem Nessi, Jacob hanem Renesmee – mondta és hirtelen zokogni kezdett… Jacob próbálta nyugtatni de nem jött össze neki.

- Úgy hiányzik… -hüppögte

- Nekem is, kicsi Renesmee, nekem is…- bólogatott szomorúan Jacob



„Elvesztettem a legjobb barátomat, a szerelmem meg az anyját…miért?”

Megpróbáltam kiszakítani az elmémet Jacob fejéből de nem sikerült…

„ – Jake, Jake…hol van Renesmee? – kérdezte szerelmem


- Kiment az erdőbe sétálni, kicsit egyedül akart lenni – mondta Jacob egy fájdalmas grimasszal megtoldva.


- Még mindig a lenyomat-hiszti?


- Igen, nem kellet volna elmesélnem ezt a legendát –sóhajtotta – most sem hiszi el, hogy nem vagyok szerelmes Leah-ba…


- Gyere, keressük meg.”


Erdő közepén találtak rá a lányunkra, egy kidőlt fa törzsén ült, kezeit térdére támasztva meredt előre .Bella leült mellé majd átkarolta és ringatni kezdve. Jacob leguggolt Nessi elé és mélyen a szemébe nézett:


- Nessi, nekem nem Leah a lenyomatom – kezdett a magyarázatba, Bellára nézett ki lassan bólintott


- Akkor ki az?


- Te…- Renesmee arcán megkönnyebbülés látszott egy pillanatra de aztán átvette a helyét az öröm:


- Tényleg? – Jacob lassan bólintott mikor Nessi a nyakába ugrott és nevetni kezdett.


- Menjünk La Pushba, olyan régen láttam a tengert…


Bella elnézően vigyorgott:


- Vigyázz rá! – mondta halkan de én kiérzem belőle a komoly élet a hangjából.”

Itt ért végett Jake emléke innentől kezdve nem tudjuk, hogy mi történt…

„ Alice robogott le a lépcsőn kétségbe esett arcot vágva:


- Edward! Baj van, nem látom Bellát!


- Biztos La Pushban van a vérfarkasokkal, őmiattuk nem látod, biztos Nessiért ment. – vontam meg a vállamat, bár kezdet rossz előérzetem lenni..


Ekkor nyílt a bejárati ajtó, Jake lépett be rajta Nessivel a nyakában.


- Bella nem veletek van? – kérdezte Alice


- Nem, nem jött velünk, Szerintem vadászik.

- De Alice nem látja – mondtam egyre inkább kétségbe esve


- Mi van anyuval? – kérdezte Nessi


Ekkor iszonyú szag jött be a nyitott ablakon…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése